Missions are the basic component of the Esukhia method.
བསྒྲུབ་བྱ་ནི་ན��་བསྟན་སྲི་ཞུ་ཁང་གི་སློབ་ཁྲིད་ཐབས་ལམ་གྱི་རྨང་གཞིའི་གྲུབ་ཆ་ཡིན།
A mission is done over 6 hours:
- 3 hours of self-study on arapatsa.org, and
- 3 hours of guided practice with a teacher.
བསྒྲུབ་བྱ་གཅིག་གི་དུས་ཡུན་ནི་ཆུ་ཚོད་དྲུག་ཡིན།:
- ཆུ་ཚོད་གསུམ་རིང་ཨ་ར་པ་ཙ་དྲ་རྒྱའི་(arapatsa.org)ཐོག་ནས་བསྒྲུབ་བྱ་རང་སྦྱོང་བྱེད་དགོས།
- ཆུ་ཚོད་གསུམ་རིང་དགེ་རྒན་དང་མཉམ་དུ་བསྒྲུབ་བྱ་སྦྱོང་བརྡར་བྱེད་དགོས།
Mission Preparation (online self-study)
བསྒྲུབ་བྱའི་སྟ་གོན།(སློབ་མས་དྲ་ཐོག་ནས་རང་སྦྱོང་བྱེད་དགོས།)
Session | Time | Activity |
---|---|---|
སློབ་ཐུན། | དུས་ཡུན། | བྱེད་སྒོ། |
1st Hour | ||
ཆུ་ཚོད་དང་པོ། | ||
S1 - dialogue | 0:05 | Read mission instructions |
ཐུན་དང་པོ། གླེང་མོལ། | སྐར་མ།༠༥ | བསྒྲུབ་བྱ་ངོ་སྤྲོད་ཀློགས། |
0:20 | Study dialogue | |
སྐར་མ། ༢༠ | གླེང་མོལ་སྦྱོངས། | |
0:05 | Break | |
སྐར་མ། ༠༥ | བར་གསེང་། | |
S2 - Vocab video | 0:25 | Study vocab with videos |
ཐུན་གཉིས་པ། ཚིག་གསར་བརྙན་ཐུང་། | སྐར་མ། ༢༥ | བརྙན་ཐུང་ལ་བལྟས་ནས་ཚིག་གསར་སྦྱོངས། |
0:05 | Break | |
སྐར་མ། ༠༥ | བར་གསེང་། | |
2nd Hour | ||
ཆུ་ཚོད་གཉིས་པ། | ||
S3 - Flashcards | 0:25 | Memorize vocab |
ཐུན་གསུམ་པ། ཚིག་གསར་བྱང་བུ། | སྐར་མ། ༢༥ | ཚིག་གསར་བློ་འཛིན་གྱིས། |
0:05 | Break | |
སྐར་མ། ༠༥ | བར་གསེང་། | |
S4 - Speaking & Listening | 0:25 | Study |
ཐུན་བཞི་པ། བཤད་སྦྱོང་དང་ཉན་སྦྱོང་། | སྐར་མ། ༢༥ | |
0:05 | Break | |
སྐར་མ། ༠༥ | བར་གསེང་། | |
3rd Hour | ||
ཆུ་ཚོད་གསུམ་པ། | ||
S5 - Grammar | 0:25 | Study |
ཐུན་ལྔ་པ། བརྡ་སྤྲོད། | སྐར་མ། ༢༥ | བརྡ་སྤྲོད་སྦྱོངས། |
0:05 | Break | |
སྐར་མ། ༠༥ | བར་གསེང་། | |
S6 - Checking Samples | 0:20 | Check the example provided. This might be the same example in step 2 of the upcoming mission. |
ཐུན་དྲུག་པ། ------- | སྐར་མ། ༢༠ | བསྒྲུབ་བྱའི་མཐའ་འབྲས་ཀྱི་དཔེ་མཚོན་ལ་ལྟོས། འདི་ནི་ཕལ་ཆེར་དགེ་རྒན་དང་ལྷན་དུ་སྦྱོང་རྒྱུའི་བསྒྲུབ་བྱའི་འཆར་འགོད་ཀྱི་ཐུན་གཉིས་པའི་ནང་གི་དཔེ་མཚོན་དང་གཅིག་པ་ཡིན། |
0:05 | Take a moment to think about what you may say/write if you were in the same situation as the example. | |
སྐར་མ། ༠༥ | གལ་སྲིད་ཁྱེད་རང་གོང་གི་དཔེ་མཚོན་ནང་གསལ་བའི་གནས་སྟངས་དང་གཅིག་པ་ཞིག་གི་ནང་ཡོད་ཚེ་བཤད་འབྲི་གཉིས་གང་རུང་གི་ལམ་ནས་ག་རེ་བྱ་རྒྱུ་ཡིན་མིན་ཐོག་བསམ་བློ་ཐོངས། |
Mission Practice (class with teacher)
བསྒྲུབ་བྱ་སྦྱོང་བརྡར་དངོས། (དགེ་རྒན་དང་ལྷན་དུ་འཛིན་གྲྭ་འཚོགས་དགོས།)
Session | Time | Activity |
---|---|---|
སློབ་ཐུན། | དུས་ཡུན། | བྱེད་སྒོ། |
1st Hour | ||
ཆུ་ཚོད་དང་པོ། | ||
S1 - Preparation | 0:05 | Try to do the mission creation in front of the teacher |
ཐུན་དང་པོ། དྲིས་ལན་དང་བསྐྱར་སྦྱོང་། | སྐར་མ། ༠༥ | དགེ་རྒན་གྱི་མདུན་དུ་མཐའ་འབྲས་ཚོད་ལྟ་གྱིས། |
0:10 | Q&A on the previous mission or the homework of today’s mission | |
སྐར་མ། ༡༠ | བསྒྲུབ་བྱ་སྔོན་མ་དང་དེ་རིང་གི་བསྒྲུབ་བྱའི་ནང་སྦྱོང་གཉིས་གང་རུང་གི་ཐོག་དྲི་བ་དྲིས་ལན་གྱིས། | |
0:10 | Key vocab dictation | |
སྐར་མ། ༡༠ | ཉེར་མཁོའི་ཚིག་གསར་ཐོག་དཔོད་བྲིས་ཐོངས། | |
0:05 | Break | |
སྐར་མ། ༠༥ | བར་གསེང་། | |
S2 - Looking at examples | 0:25 | Practice |
ཐུན་གཉིས་པ། དཔེ་མཚོན་མཉམ་ལྟ། | སྐར་མ། ༢༥ | བསྒྲུབ་བྱ་སྦྱོང་བརྡར་གྱིས། |
0:05 | Break | |
སྐར་མ། ༠༥ | བར་གསེང་། | |
2nd Hour | ||
ཆུ་ཚོད་གཉིས་པ། | ||
S3 - Focus on key language | 0:25 | Practice |
ཐུན་གསུམ་པ། ཉེར་མཁོའི་བརྡ་སྤྲོད། | སྐར་མ། ༢༥ | བསྒྲུབ་བྱའི་མཐའ་འབྲས་ཡར་རྒྱས་གཏོང་སྟངས་ཀྱི་སྐོར་ལ་གྲོས་བསྡུར་གྱིས། |
0:05 | Break | |
སྐར་མ། ༠༥ | བར་གསེང་། | |
S4 - Rehearsal | 0:05 | Discussion on how to improve the mission creation |
ཐུན་བཞི་པ། ལག་ལེན་ཚོད་ལྟ། | སྐར་མ། ༠༥ | བསྒྲུབ་བྱའི་མཐའ་འབྲས་ཡར་རྒྱས་གཏོང་སྟངས་ཀྱི་སྐོར་ལ་གྲོས་བསྡུར་གྱིས། |
0:20 | Practice | |
སྐར་མ། ༢༠ | བསྒྲུབ་བྱ་སྦྱོང་བརྡར། | |
0:05 | Break | |
སྐར་མ། ༠༥ | བར་གསེང་། | |
3rd Hour | ||
ཆུ་ཚོད་གསུམ་པ། | ||
S5 - Drilling key areas | 0:05 | Discussion on how to improve the mission creation |
ཐུན་ལྔ་པ། བསྐྱར་སྦྱོང་ཡང་སྦྱོང་། | སྐར་མ། ༠༥ | བསྒྲུབ་བྱའི་མཐའ་འབྲས་ཡར་རྒྱས་གཏོང་སྟངས་ཀྱི་སྐོར་ལ་གྲོས་བསྡུར་གྱིས། |
0:20 | Practice | |
སྐར་མ། ༢༠ | བསྒྲུབ་བྱ་སྦྱོང་བརྡར། | |
0:05 | Break | |
སྐར་མ། ༠༥ | བར་གསེང་། | |
S6 - Mission | 0:05 | Review notes on areas of improvement |
ཐུན་དྲུག་པ། བསྒྲུབ་བྱ་དངོས། | སྐར་མ། ༠༥ | དགེ་སློབ་གཉིས་ལྷན་དུ་ཡར་རྒྱས་གཏོང་དགོས་ས་ཁག་གི་ཟིན་བྲིས་ལ་བསྐྱར་ཞིབ་བྱེད་དགོས། |
0:20 | Put together the final creation | |
སྐར་མ། ༢༠ | མཐའ་འབྲས་བཟོས། | |
0:05 | Share the final creation online | |
སྐར་མ། ༠༥ | མཐའ་འབྲས་དྲ་ཐོག་སྤེལ་དགོས། |